Het bollendak: het is dé blikvanger van het Stationsplein in Utrecht. Het kenmerkende patroon ervan is waarop het nieuwe Castore-uitshirt van FC Utrecht is geïnspireerd. ‘In het hart van de stad’, is de naam van het uittenue voor de jaargang 2024/2025, dat vanaf nu ONLINE en in de FC Utrecht Fanshop verkrijgbaar is.
Het unieke design van het shirt springt in het oog; een intrigerend tafereel voor wie niet uit Utrecht komt, één brok herkenbaarheid voor echte Utrechters.
Een stijlvol verwerkt icoontje van de Domtoren op de voorkant van het tricot zorgt voor een nog sterker Utrechts karakter. En de logo’s van de drie clubs waaruit FC Utrecht is ontstaan – DOS, USV Elinkwijk en Velox – op de rugzijde van het shirt geven extra blijk van historisch besef en trots op het verleden.
Het logo van FC Utrecht’s nieuwe hoofdsponsor Conclusion siert de voorkant van het shirt. Op het mannenshirt prijkt op de ene mouw het beeldmerk van FC Utrecht Foundation en op de andere mouw het logo van Jongerius Invest. Het logo van Jongerius Invest staat op de shirts die online en in de Fanshop worden verkocht. Het beeldmerk van FC Utrecht Foundation en overige mouwlogo’s zitten niet standaard op de shirts, maar kunnen in de Fanshop op verzoek worden bedrukt.
Het tricot is vanaf nu ONLINE en in de FC Utrecht Fanshop verkrijgbaar vanaf 85 euro.
Bron: fcutrecht.nl
Foto: FCUPhoto