Het logo van T-Mobile prijkt ook komend seizoen op de voorkant van het shirt van FC Utrecht. De Utrechtse FC en de telecomprovider zetten hun toonaangevende partnership, dat in 2020 werd aangegaan, voort.
FC Utrecht en T-Mobile kijken voor wat betreft de invulling van het hoofdsponsorschap van de telecomprovider bij de Utrechtse Eredivisieclub terug op twee succesvolle seizoenen. Beide partijen hebben er bovendien vertrouwen in dat in het seizoen 2022/2023 nieuwe gezamenlijke doelen kunnen worden bereikt. Pijlers onder de voortzetting van het partnership zijn de continuering van de samenwerking rondom de gebiedsontwikkeling van Stadion Galgenwaard, de belangrijke rol van connectiviteit, innovatie en het Innovatieplatform binnen de groeiambities van de club alsmede het gezamenlijk werken aan het versterken van de verbinding tussen FC Utrecht en de supporters en de Business Club-leden.
Bij de wedstrijd FC Utrecht – NEC verwelkomt FC Utrecht zo’n 500 medewerkers van T-Mobile in Stadion Galgenwaard. Zij worden uitgenodigd om te vieren dat de samenwerking tussen de Eredivisieclub en de telecomprovider wordt voortgezet. T-Mobile werkt ondertussen ook aan een aangename verrassing voor iedereen die van de partij is bij het thuisduel met NEC, dat wordt gespeeld op vrijdag 29 april.
“Het vervult ons met trots dat we de samenwerking met een groot, krachtig en mooi merk als T-Mobile kunnen voortzetten”, reageert Algemeen Directeur Thijs van Es van FC Utrecht op de continuering van het partnership. “We zijn de voorbije seizoenen in diverse belangrijke dossiers samen opgetrokken en kijken met veel energie en vertrouwen uit naar het gezamenlijk zetten van de volgende stappen. FC Utrecht en T-Mobile hebben elkaar nog altijd heel veel te bieden.”
“FC Utrecht en T-Mobile, dat is al jaren een prima match”, aldus Onno Rip, Directeur Sales & Terminals van T-Mobile. “We zijn beide ambitieus, hebben een winnaarsmentaliteit met een doel voor ogen. Ook voor het komend seizoen kijken we uit naar een mooie samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.”
“T-Mobile heeft een passende rol binnen deze samenwerking”, aldus Martijn Teekens Directeur B2B Sales van T-Mobile Ondernemen. “Als innovatiepartner van FC Utrecht dragen we dagelijks bij aan de connectiviteit en technologische ontwikkeling van de club richting de toekomst. Verder inspireren we zakelijke gasten in ons T-Mobile Innovation Center en trekken we met de club op in de gebiedsontwikkeling rondom Stadion Galgenwaard.”
Bron: fcutrecht.nl