FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

Uitslag 1e periode Voorspellingscompetitie

05-10-2009

0 reacties


De eerste periode van de True Support Voorspellingscompetitie voor het seizoen 2009-2010 zit er op. Op de negende speeldag toch nog een paar behoorlijke verschuivingen in de top, waardoor de periodeprijzen als volgt zullen worden verdeeld: Prijzen 1e periode True Support Voorspellingscompetitie 1. fvdwerff - 25 punten Toegangskaarten voor 4 personen voor het Spoorwegmuseum t.w.v. €58,00 2. wheemboys - 22 punten Originele Domkaars van Ruud Snel/Happy Heart Candles t.w.v. €30,00 3. MCFC - 21 punten FC Utrecht minidress seizoen 2009 - 2010 (naar keuze uit- of thuistenue) 'MCFC' heeft evenveel punten behaald als 'Amperbroekie'. Ook de andere beoordelingscomponenten brachten geen uitsluitsel, waardoor het lot de winnaar van de derde prijs moest bepalen. MCFC is daarbij, helaas voor 'Amperbroekie', als winnaar uit de bus gekomen. Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht over de afhandeling van de prijzen. Wij feliciteren de winnaars met de prijzen en wensen alle deelnemers succes in de volgende periode! Bestuur True Support

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
D.H.S.C.FC Utrecht
30 juni 2018 14:30 uur
Sportpark Thorbeckelaan

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) Don Leo 71pt
2 (2) Sjakie 68pt
3 (3) Menno 66pt
4 (4) badbo13 66pt
5 (5) Maldini 63pt
6 (6) chapri 59pt
7 (7) Drs. C.A. Tastrofe 58pt
8 (8) fanvandeFC 58pt
9 (9) ad rem 57pt
10 (10) Piet 56pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2018 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing