FCU Fans

Aanmelden op FCUFANS.nl

Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Visual

Open brief aan Willem van Hanegem

26-10-2008

0 reacties

45 Jaar al bezoek ik alle thuiswedstrijden van DOS en FC Utrecht. Zelden heb ik een wedstrijd overgeslagen. Ook ik was wel eens ziek maar ik ben altijd gegaan. Nooit heb ik mijn club in de steek gelaten. Drijfnat geregend in het oude stadion, kou geleden, veel slecht voetbal gezien, maar toch altijd positief achter de club blijven staan. Ook IK ben in uw ogen kortzichtig maar waarom heeft U geen poging gedaan mijn ogen te openen tijdens persconferenties? Zeker heeft u verstand van voetbal, maar heeft u ook verstand van de omstandigheden die in de loop van de jaren veranderd zijn? U zou een (voetbal) product moeten helpen ontwikkelen en in de markt moeten proberen te zetten, samen met de supporters. Maar zoals ik dat van de tribune af zie heeft u daar maling aan. En maar neerkijken op ons, die klootviolen van supporters, die er toch niets vanaf weten. Maar WIJ zaten er wel vandaag, in die druilerige regen. En waar was U ? Al had ik kruipend naar de Galgenwaard moeten gaan in uw situatie, ik zou zeker mijn gezicht hebben laten zien. Ik zou als ik U was maar iets meer respect gaan tonen voor die bijna 20.000 malloten op de tribune. Zij stonden vandaag wel achter de club en hadden geen slap verhaaltje. O ja, mijn naam is Jacques van der Linden, FC Utrecht supporter in hart en nieren en ik heb vandaag ontzettend van mijn club genoten.. bron: www.box420.nl

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen

Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
Sparta RotterdamFC Utrecht
26 november 2017 14:30 uur
Het Kasteel

Aanmelden Nieuwsbrief

Poll

Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (4) tonyb 23pt
2 (5) badbo13 23pt
3 (3) fanvandeFC 22pt
4 (1) Le@n 21pt
5 (2) Gina 20pt
6 (10) L@rs-Sven 19pt
7 (13) Menno 19pt
8 (16) Kikker 19pt
9 (18) Sjakie 18pt
10 (21) El Nino 18pt

Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?

Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2017 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing