FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Visual

'Mulenga had tegendraads moeten inkoppen'

22-11-2009

0 reacties


Bij Feyenoord en FC Utrecht (0-0) viel zondagmiddag er amper iets te beleven. De Domstedelingen kregen echter wel de beste kans van de wedstrijd. Jacob Mulenga verpruste een half uur voor tijd een vrije kopkans van dichtbij. "Die had hij tegendraads moeten inkoppen", foeterde Ton du Chatinier. "Volgens mij dacht hij er op dat moment iets te gemakzuchtig over", citeerde De Telegraaf de oefenmeester van FC Utrecht. "Zo van: dat doen we wel even. Helaas." De eerste helft was van beide kanten vlak. In de tweede helft was er meer beleving en hadden we drie tot vier kansen waaruit we hadden kunnen scoren. Maar met deze uitslag kan ik leven, dit was de verhouding." Door het gelijke spel haken beide clubs af in de strijd om een topdriepositie en zien zij landskampioen AZ naderbij komen. De Alkmaarders wonnen zaterdagavond met 2-4 bij Roda JC. Het verschil tussen Feyenoord en Utrecht blijft twee punten. Volgende week wacht Feyenoord een uitwedstrijd bij ADO Den Haag, terwijl FC Utrecht voor eigen publiek aantreedt tegen NAC Breda. Bron: voetbalzone.nl

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

FC UtrechtPSV Eindhoven
24 september 2017 12:30 uur
Galgenwaard

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) tonyb 13pt
2 (4) De meester 12pt
3 (2) Demougze 12pt
4 (5) EAT 12pt
5 (3) Speedy 12pt
6 (6) Galgenwaard 4 Ever 10pt
7 (7) fcagbu 9pt
8 (8) Kikker 9pt
9 (9) Sjakie 8pt
10 (12) badbo13 8pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2017 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing