FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

LG telefoon voor winnaar SMS-verkiezing

09-11-2009

0 reacties


De eerste prijs van de vernieuwde SMS-verkiezing van de Man of the Match is zondag in de rust uitgereikt. Er werd in die wedstrijd het meest gestemd op Jan Wuytens. Onder de supporters die via SMS op hem stemden is een prijs verloot. De winnaar ontving zondagmiddag op het veld tijdens de rust een door Jan Wuytens gesigneerd FC Utrecht-wedstrijdshirt en tevens een LG new chocolate BL40 mobiele telefoon. Niet alleen de supporters in het stadion kunnen stemmen op hun favoriete speler tijdens de thuiswedstrijden van FC Utrecht. Ook kijkers naar de wedstrijd via Eredivisie Live kunnen meedoen. Supporters en kijkers kunnen hun keuze kenbaar maken door het sturen van een SMS naar nummer 3669 (55 cent per verzonden bericht) onder vermelding van FCU en het rugnummer van hun Man of the Match. FC Utrecht laat de computer beslissen wie de prijs in ontvangst mag nemen. Deelnemers worden uitgenodigd om bij de eerstvolgende wedstrijd het shirt met de handtekening van de Man of the Match in ontvangst te komen nemen in het stadion. Bron: FCUtrecht.nl

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
D.H.S.C.FC Utrecht
30 juni 2018 14:30 uur
Sportpark Thorbeckelaan

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) Don Leo 71pt
2 (2) Sjakie 68pt
3 (3) Menno 66pt
4 (4) badbo13 66pt
5 (5) Maldini 63pt
6 (6) chapri 59pt
7 (7) Drs. C.A. Tastrofe 58pt
8 (8) fanvandeFC 58pt
9 (9) ad rem 57pt
10 (10) Piet 56pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2018 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing