FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

Kesler denkt aan belverbod in stadions

25-12-2009

0 reacties


Henk Kesler draagt donderdag in VI een mogelijke oplossing aan om 'belchinezen' te weren uit Nederlandse stadions. De directeur betaald voetbal van de KNVB overweegt een algeheel belverbod. FC Eindhoven en FC Oss raakten recent in opspraak omdat er bij hen Chinezen, die allerlei informatie doorbellen, op de tribunes waren gesignaleerd. De KNVB wil gokken op wedstrijden tegengaan om schijn van omkoping te voorkomen. Kesler: "Het is lastig om mensen niet toe te laten, want het is juridisch niet houdbaar puur bellende Chinezen te weren. In plaats van standaardvoorwaarden kunnen clubs wel in hun huisregels opnemen dat er niet gebeld mag worden." De bondsbestuurder wijst erop dat bellen op de golfbaan bijvoorbeeld ook niet is toegestaan. "Hang een bordje op: verboden te bellen. Via huisregels verzoeken telefoons uit te schakelen, dat mag." De KNVB heeft inmiddels de nodige maatregelen genomen en laat tijdens wedstrijden in kaart brengen waar en door wie wordt getelefoneerd. "We sluiten nergens onze ogen voor, als KNVB zitten we bovenop de ontwikkelingen."

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

FC UtrechtExcelsior
19 november 2017 14:30 uur
Galgenwaard

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) Le@n 18pt
2 (12) fanvandeFC 17pt
3 (2) Gina 17pt
4 (3) tonyb 16pt
5 (4) badbo13 16pt
6 (32) chapri 15pt
7 (5) Dito4ever 15pt
8 (6) De meester 15pt
9 (7) Jan van Staa 14pt
10 (38) L@rs-Sven 14pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2017 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing