FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

Eindstand 3e periode Voorspellingscompetitie

26-03-2012

10 reacties


Met de wedstrijd FC Utrecht - FC Groningen is vorige week alweer de aftrap gegeven voor de vierde periode voor de voorspellingscompetitie. Met deze laatste periode van het seizoen, neemt tevens de spanning voor het eindklassement toe. Momenteel zijn er twee leiders in de stand en die hebben een klein gaatje naar de nummer drie. Maar met nu nog zeven wedstrijden te spelen, is er nog van alles mogelijk.

In de derde periode zijn 'Ad E' en 'Daalmeyer' gelijk geëindigd (allebei 15 punten). Loting - vrijdag a.s. in THUIS voorafgaande aan de wedstrijd tegen Excelsior - zal bepalen wie nummer één in de periode is geworden en de waardebon voor de fanshop ter waarde van €50 wint. Nummer twee wint vijftien munten voor het True Support Home (Thuis). Nummer drie is 'Thijs' met 14 punten en hij heeft het boek 'Winnen' van Hans van Breukelen gewonnen. We zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met de prijswinnaars.

Iedereen veel succes met de vierde periode en vooral ook het eindklassement.

Bestuur True Support

 

Reacties

Bij dit bericht zijn 10 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
D.H.S.C.FC Utrecht
30 juni 2018 14:30 uur
Sportpark Thorbeckelaan

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) Don Leo 71pt
2 (2) Sjakie 68pt
3 (3) Menno 66pt
4 (4) badbo13 66pt
5 (5) Maldini 63pt
6 (6) chapri 59pt
7 (7) Drs. C.A. Tastrofe 58pt
8 (8) fanvandeFC 58pt
9 (9) ad rem 57pt
10 (10) Piet 56pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2018 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing