FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

Einde van Eye of the Tiger?

30-06-2005

0 reacties


De Eredivisie krijgt een eigen tune. Voorafgaand aan elk duel zal dezelfde muziek worden gebruikt, deze muziek wordt ook gebruikt bij het begin en ter afsluiting van voetbalprogramma's op Talpa. De muziek komt van niemand minder van de wereldbekende top-DJ DJ Tiƫsto. Gisteren presenteerde de directeuren Chris Woerts en Alex Tielbeke van de Eredivisie NV de tune op een bijeenkomst van nieuwe sponsors, zo meldt het Algemeen Dadgblad. De tune is slechts 1 van de onderdelen van de 'vernieuwde eredivisie' wat meer een A-merk moet gaan uitstralen. De clubs hebben bijvoorbeeld ook allemaal een logo van de competitie op de mouw, zoals ook gebruikelijk is bij Europees voetbal. De kampioen heeft een gouden eredivisie-embleem. Op het prominent aanwezige embleem is een goed doel gezet. De Eredivisie heeft ook nieuwe sponsoren, het gaat hierbij om de Sponsor Loterij, Plus supermarkten, Unit-4-agresso, Amstel en Centerparcs. Jaarlijks betalen deze partijen gezamelijk 10 miljoen euro. Een verdubbeling ten opzichte van het afgelopen seizoen.

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
D.H.S.C.FC Utrecht
30 juni 2018 14:30 uur
Sportpark Thorbeckelaan

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (1) Don Leo 71pt
2 (2) Sjakie 68pt
3 (3) Menno 66pt
4 (4) badbo13 66pt
5 (5) Maldini 63pt
6 (6) chapri 59pt
7 (7) Drs. C.A. Tastrofe 58pt
8 (8) fanvandeFC 58pt
9 (9) ad rem 57pt
10 (10) Piet 56pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2018 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing