FCU Fans
Inloggen

Aanmelden op FCUFANS.nl



Wachtwoord vergeten? Toegang aanvragen?

Mobiel RSS LinkedIn Facebook Twitter You Tube

Nieuws

Visual

Einde van Eye of the Tiger?

30-06-2005

0 reacties


De Eredivisie krijgt een eigen tune. Voorafgaand aan elk duel zal dezelfde muziek worden gebruikt, deze muziek wordt ook gebruikt bij het begin en ter afsluiting van voetbalprogramma's op Talpa. De muziek komt van niemand minder van de wereldbekende top-DJ DJ Tiƫsto. Gisteren presenteerde de directeuren Chris Woerts en Alex Tielbeke van de Eredivisie NV de tune op een bijeenkomst van nieuwe sponsors, zo meldt het Algemeen Dadgblad. De tune is slechts 1 van de onderdelen van de 'vernieuwde eredivisie' wat meer een A-merk moet gaan uitstralen. De clubs hebben bijvoorbeeld ook allemaal een logo van de competitie op de mouw, zoals ook gebruikelijk is bij Europees voetbal. De kampioen heeft een gouden eredivisie-embleem. Op het prominent aanwezige embleem is een goed doel gezet. De Eredivisie heeft ook nieuwe sponsoren, het gaat hierbij om de Sponsor Loterij, Plus supermarkten, Unit-4-agresso, Amstel en Centerparcs. Jaarlijks betalen deze partijen gezamelijk 10 miljoen euro. Een verdubbeling ten opzichte van het afgelopen seizoen.

Reacties

Bij dit bericht zijn 0 reacties geplaatst.
U kunt reacties lezen en plaatsen na het inloggen.

Reactie plaatsen



Naar boven

|

Home



Aankomende wedstrijd

UitploegThuisploeg
VitesseFC Utrecht
01 oktober 2017 14:30 uur
Gelredome

Aanmelden Nieuwsbrief




Poll


Er is op dit moment geen poll vraag.

Voorspellingscompetitie

1 (4) De meester 13pt
2 (3) Speedy 13pt
3 (1) tonyb 13pt
4 (2) Demougze 12pt
5 (5) EAT 12pt
6 (6) Galgenwaard 4 Ever 10pt
7 (9) Sjakie 9pt
8 (13) fanvandeFC 9pt
9 (7) fcagbu 9pt
10 (14) HTS 9pt

Sponsors


Ook sponsor worden?

Ook geïnteresseerd in onze sponsor- en/of advertentiemogelijkheden?


Sitemap  |  Disclaimer  |  Links  |  FC Utrecht Headliner  |  Copyright © 2005-2017 FCUFans.nl / Stichting True Support

Realisatie Cartel Internet en Marketing